P3 Dokumentär

Jag spenderar en väldans massa tid med att pendla fram och tillbaka mellan Stockholm  -  Karlstad, Karlstad -  Årjäng, Årjäng - Karlstad och Karlstad - Stockholm. Lyckligtvis lämpar det sig så att en tur mellan Karlstad och Årjäng tar ganska precis en P3-dokumentär i tidsanspråk, och Karlstad till Stockholm tar två P3-dokumentär.
Jag lär mig kort och gott så jävla mycket! Om allt möjligt, felkonstruktioner i JAS, Thomas Quicks hemska liv, Raul Wallenbergs tragiska livsöde, Orgasmens historia, och den häpnadsväckande historien om utpressaren som kallade sig Cobra...
Jag vet inte om jag hade en poäng med det här, mer än att om möjligt sprida lite reklam för att podcasta dokumentärer som underhållning.
Nu har jag iaf precis pendlat sträckan Karlstad - Stockholm, och ska väl helt snart dra mig iväg mot lektion. För en gångs skull kändes det bra att komma hit, livet i min lilla skrubb i Rosersberg är ju trotts allt ganska bekymmersfritt. Dessutom påstås det att min skaffat en mördat vildsvin som vi ska äta upp!

Kommentarer
Postat av: rasmus

sweet blogg

2010-02-15 @ 18:25:21
Postat av: JJ

kul att man blir kalla "min""

2010-02-15 @ 20:29:58
Postat av: Johan

min sambo skulle det ju stå... men så tänkte jag att min särbo kanske blir sotis, så jag kallade dig bara för min ;)

2010-02-15 @ 21:00:21
Postat av: Frugan

Vad kul med en blogg Johan Hjälmerhag!

2010-02-15 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0