PC-livet

Ibland är jag gladare än vanligt över att jag övergett PC för MAC, och idag är en sådan dag! En anonym vän som vi kan kalla Jonatan J, eller J Johansson om ni föredrar, sitter för tillfället inte långt ifrån mig med sin PC. Efter att ha spelat lite skojiga spel, valde hans dator att vända på bilden, en snygg 90° vridning av hela skiten. Ungefär som när man vrider och vänder på en iPhone, enda skillnaden är att apples produkt vrider tillbaka bilden igen när man väljer att vända på telefonen.

 

Dessutom har den dumma PCn mage att påstå att "enheten fungerar korrekt" när man kontrollerar inställningarna för bildskärmen. Jag skrattade så jag höll på och vika mig dubbel när jag såg det, och sprang genast efter fler vittnen! Och nu sitter jag här och ser till att sprida ordet på internet medan min anonyme vän i förtvivlan försöker åtgärda problemet… snällt va?

 

 

(p.s. publiceringen kom ju ungefär ett halvt dygn senare, troligtvis även det ett problem i en PC nånstans mellan mina fingrar och era skärmar. Nu kan tilläggas att problemet efter en stund gick att lösa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0