Pranked 2!

Igår glömde Jonatan låsa rummet, så vi tog alla hans möbler och flyttade ut i hallen innan vi låste dörren.
Fick klagomål på att förra filmen var jävligt tråkig, och det kan jag tänka mig att den här också är om man inte var med. Det är inget som kommer komma upp på bioduken direkt, så om ni trycker på play så är ni varnade.
De här skämten är på väg att gå över styr, Jonatan fick ett torn av ölburkar som rasade när han öppnade dörren sent på natten, och själv hade jag ett knippe vitpeppar under kudden när jag skulle gå och lägga mig. Det påstås också att det har gnuggats penis mot min kudde, men jag har inte sett (eller luktat) några bevis för det. Hur det än är så har jag tagit jonatans kudde, och gett honom min.
.
Fler elaka pranks är planerade, så det kanske kommer mera :)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Haha, den var faktiskt rätt rolig ;)

2010-02-25 @ 20:08:39
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/
Postat av: ffridanilsson

Jag kom ihåg mer från kvällen, men det kändes som om allt inte behövde nämnas. Lycka till under LIA-perioden så kanske vi syns senare!

2010-02-26 @ 11:07:26
URL: http://ffridanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0