Pranked! Pranked!

Hittade en ganska kul sida på internet, med ett ungt par som gör massa roliga practical jokes mot varandra och filmar det. De flesta är mest elaka, och om jag känner min kvinna rätt så skulle hon inte vara min kvinna så länge till om jag höll på på det viset!
Men den här kvinnan och den här mannen går på något vis med på att bli stenhårt ägda med jämna mellanrum, även om det dessutom är på bekostnad av deras gemensamma hem. Mjöl, vatten, cola och fett är typiska saker man egentligen inte borde sprida runt sig i hemmet om man vill hålla det i skick, men det gör de ändå.
Så inspirerad av det här roliga klippet, men med vetskap om att jag inte skulle komma undan med det hemma, bestämde sig jag och min rumskamrat för att försöka spela ett litet spratt på någon i skolan.
.
Det gick sådär får man väl säga, men jag har iaf klippt ihop resultatet till en liten kort film:
.
Om ni vill se inspirationskällan så har de en hemsida med all deras små skämt. http://nikkiandjohn.com, och min personliga favorit är klippet döpt till "the meanest marriage proposal ever".
.
.
I övrigt har jag uppdaterat utseendet lite på bloggen. Det är små roliga bilder jag hittat runt om på internet, typ "nicke nyfiken och mannen utan den gula rocken" och den psyko clown. Och så färger som jag själv inte riktigt vet om jag är nöjd med... Vi får se hur länge det håller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0