Wärmland

Nu är jag äntligen hemma i gamla goa Värmland för ett par veckor. Såg på smala Sussie igår och fick hemlängtan, haha. Riktigt så är kanske inte Karlstad, men det finns ju någon sorts bond-charm som man saknar efter ett tag.
Framförallt känns det bra att få komma hem och byta kombo mot sambo, och att få vara lite vuxen kanske!
.
Rosersberg med öl och roliga spratt i all ära, det kommer bli skitkul när jag ska dit igen om nån månad, men pausen kommer bli väldigt bra! Det var väldigt nära att det gick över styr den här veckan, att möblerna hamnade ute i snön, och att hela rum kletades in med smör för att folk skulle halka och ramla, men vi hejdade oss som tur var. Kanske hade det hänt nästa vecka om vi vart kvar!
.
Nej, nu är jag hemma, ska se till att detoxa från de överdrivna mängder kaffe och öl jag druckit de senaste sex veckorna. Inte äta en enda billys pan-pizza på hela tiden, och förhoppningsvis finna ett sätt att röra lite på mig.
.
Björn Starrin i Bröllopsfotografen

Kommentarer
Postat av: JJ

Det var nog som sagt för allas bästa att vi fick en pause från losersberg!!

2010-02-27 @ 15:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0